niedziela, 9 listopada 2014

Bangtanowe Fejsbuk Konwersejszyn

Rozdział S.P.Y się pisze, wena odmawia współpracy, ale
nie chciałam zostawiać Was z niczym w dniu publikacji, więc serwuję Wam
mój pierwszy twór z moim, już oficjanie, drugim ulubionym zespołem:
BTS <3
Mam nadzieję, że jakoś Was tym krótkim ficzkiem rozbawię.
Jeśli chodzi o KyuSunga, to będę informować na bieżąco na Twitterze, ale przewiduję
go tak na przyszły weekend.
Enjoy :D

 * * *


Jeon Jeongguk
o 08:14
                Densimy panowie, DENSIMY!
                Park Jimin lubi to.

                Park Jimin: Popieram.
                Park Jimin: Leniwce jedne.
                Jeon Jeongguk: Hyung! ^^
                Park Jimin: Kookie~!
                Kim Seokjin: Sadyści…
                Jeon Jeongguk: Co? Czemu?
                Kim Namjoon: Dokładnie.
                Park Jimin: Ale co?
                Kim Seokjin: Jesteście sadystami.
                Jeon Jeongguk: Kto? O.o
                Kim Seokjin: Ty i Jimin!
                Kim Namjoon: I jeszcze Hoseok.
                Park Jimin: My jeszcze nie zaczęliśmy być sadystyczni.
                Jeon Jeongguk: Właśnie. Dlatego bierzcie dupy w troki i trenujcie!
                Kim Seokjin: Wyrażaj się, młody -,-‘
                Jeon Jeongguk: Yah… Mówisz do mnie tak, jakbyś był najstarszy! Nie wywyższaj się x.x
                Park Jimin: Ale on jest najstarszy, Kookie xD
                Jeon Jeongguk: Serio? O.O
                Kim Namjoon: A ty myślałeś, że kto? xD
                Jeon Jeongguk: Noo… Ty, Namjoon hyung. W końcu jesteś liderem.
                Kim Seokjin: …ja miałem zostać liderem ;^;
                Park Jimin: Co.
                Jeon Jeongguk: COO
                Kim Namjoon: No faktycznie padł taki pomysł.
                Park Jimin: Niby kiedy?!
                Kim Seokjin: Jeszcze przed debiutem, zaraz przed naszym pierwszym spotkaniem z managerem.
                Jeon Jeongguk: Ale hyung od razu powiedział, że to Namjoon hyung będzie naszym liderem @.@
                Kim Namjoon: Bo chwilę później ktoś mu powiedział, że Jin zarazi nas gejostwem, jeśli będzie liderem xD
                Park Jimin: HAHAHAHA! XDD Wyobraźcie sobie te nagłówki w gazetach! „Kim Seokjin, lider BTS, nosiciel homogrypusa złośliwusa” xDDDDDD
                Kim Seokjin: Q_______Q
                Jeon Jeongguk: Homogrypus złośliwus… xDD
                Jeon Jeongguk: Jimin hyung, wygrałeś Internety!
                Kim Seokjin: YAH! To nie jest śmieszne! TT__TT
                Kim Namjoon: JimJim, +10 do lansu xDD
                Park Jimin: ^w^
                Jeon Jeongguk: Ale i tak jesteście wszyscy tak spedaleni, że bardziej się nie da XDDDDDD
                Kim Namjoon: Z tobą na czele, sadystyczny gówniarzu.
                Jeon Jeongguk: Od razu sadystyczny…
                Kim Namjoon: To odłóż ten kij baseballowy, jeśli nie chcesz, żebym włożył ci go w dupę.
                Park Jimin: Aigoo, bolesny fetyszyk…
                Jeon Jeongguk: A-ale ja tylko chcę, żebyś zaczął tańczyć jak człowiek, nie jak kosiarka ;;;
                Kim Namjoon: Dafaq .____.
               

Min Yoongi
o 10:25
                Jestem słodki jak cukiereczek~
               
Park Jimin: Cóż za skromności xd
                Min Yoongi: Q_______________Q
                Park Jimin: No i po co wyjesz, pabo…
                Min Yoongi: BO MNIE NIE KOCHASZ
                Min Yoongi: DRANIU JEDEN
                Park Jimin: Yhm… Yoongi-ah… Uwielbiam cię, ale mam chłopaka. Ty zresztą też :/
                Min Yoongi: ON TEŻ MNIE PEWNIE NIE KOCHA
                Park Jimin: Nie mów tak!
                Min Yoongi: Ale tak na pewno jest :<
                Min Yoongi: Nie skomentował mi tego posta.
                Min Yoongi: Nie zainteresował się.
                Min Yoongi: Ma mnie gdzieś…
                Park Jimin: Czy on w ogóle ma w tej chwili dostęp do internetu?
                Min Yoongi:
                Park Jimin: No widzisz. Na pewno bardzo cię kocha i jak tylko dopadnie lapka, powie ci, żeś słodziutki <3
                Min Yoongi: Ale Jiminnie…
                Park Jimin: Hm? :3
                Min Yoongi: Przecież to ty jesteś moim chłopakiem.
                Park Jimin: o_o
                Min Yoongi: A ja twoim…
                Park Jimin: ._________.
                Park Jimin: A no faktycznie.
                Park Jimin: Wybacz, ptysiu ^^”
                Min Yoongi: Ptysiu? PTYSIU?
                Park Jimin: …landryneczko?
                Min Yoongi: MASZ ZAKAZ WSTĘPU DO SYPIALNI!
                Park Jimin: Ale kochanie Q.Q
                Min Yoongi: DO ODWOŁANIA!!!!


Kim Taehyung
O 12:45
                Pink fluffy unicorns dancing on rainbooooooows!
Kim Seokjin lubi to

                Kim Seokjin: Omo, GDZIE? *O*
                Jeon Jeongguk: …hyung xdd
                Kim Seokjin: No co nooo, ja chcę popatatajać na jednorożcu ;x
                Kim Taehyung: Pewnie na różowym, co? xD
                Kim Seokjin: A są takie? *^*
                Kim Taehyung: Ja pierdzielę xDDDDD
                Kim Seokjin: …?
                Jeon Jeongguk: Och, hyung, głuptasku… *facepalm*
                Kim Seokjin: O co chodzi?
                Kim Seokjin: Tae? Kookie?
                Kim Seokjin: Yah, gdzie poszliście?
                Kim Seokjin: I gdzie moje jednorożce?! TT^TT

Jung Hoseok
O 15:02
               
                UWAGA, DZIECI, NADCHODZI GARGAMEL!

                Kim Taehyung: Kochanie, ćpałeś coś?
                Jung Hoseok: Bez ciebie? Nigdy!
                Kim Namjoon: Kim Taehyung, Jung Hoseok, mieliście zostawić to gówno!
                Kim Taehyung: To samo mówiono nam o naszej miłości… NAMJOON, TY HIPOKRYTO Q___Q
                Jung Hoseok: Misiu, pamiętaj, lider nie jest przeciwny naszemu związkowi ;*
                Kim Taehyung: …oby -.-
                Kim Taehyung: Inaczej odgryzę mu to i owo.
                Kim Namjoon:…Taehyung, uspokój się.
                Jung Hoseok: Rap Mon, won mi stąd. Jedyną osobą, która będzie gryziona przez TaeTae, jestem JA!
                Kim Namjoon: Nie ważne, po prostu ogarnijcie ADHD xd
                Kim Seokjin: Ktoś ogląda Smerfy?
                Jung Hoseok: Taaa… W naszym wykonaniu xDD
                Kim Taehyung: Co? xD
                Jung Hoseok: Ktoś wrzucił na YouTube’a przyspieszoną wersję Danger. Brzmimy jak Smerfy xDDDD
                Kim Seokjin: Hahaha, na serio? xD
                Jung Hoseok: Wyślę ci link na priva xD
                Kim Seokjin: Ok :D
                Kim Taehyung: A Rap Mon brzmi pewnie jak Gargamel! *o*
                Kim Namjoon: Zaraz oberwiesz…
                Kim Seokjin: HAHAHHA, BOŻE, PŁACZĘ XDDD
                Kim Seokjin: Ale Gargamela nie ma. Cóż za rozczarowanie xd
                Jung Hoseok: Spoko, hyung, jest jeszcze przed dobranocką, na pewno zdążysz zobaczyć Gargamela :D
                Kim Seokjin: Yay! <3


3 komentarze:

  1. XDDDD kobieto ty chcesz żebym ja zeszła ze śmiechu XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne 😂 w zwiazku z tym ze jest po 23 musialam tlumic smiech bo mame obudze xD
    Suuuper <3 czekam na kolejne BTS ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, placze ze smiechu XD
    To bylo totalnie boskie~ ♪♪ ♡
    Mam nadzieje, ze niebawem znow cos podobnego napiszesz!^.-
    Weny!
    Hwaiting~
    Kiri^^

    OdpowiedzUsuń